• Link do śledzenia paczek

Śledzenie Przesyłek

Każdy nasz klient do każdego zamówienia automatycznie otrzymuje kod śledzenia przesyłki, który umożliwia monitorowanie statusu paczki w swoim profilu na naszej stronie. W zależności od wybranej formy dostawy, szczegóły śledzenia mogą się różnić.

Jak śledzić swoją przesyłkę?

  1. Po złożeniu zamówienia i odebraniu paczki przez kuriera, szczegóły śledzenia przesyłki zostaną wysłane na Twój adres e-mail.
  2. Zaloguj się do swojego profilu na naszej stronie, aby zobaczyć status przesyłki. Możesz to zrobić, klikając tutaj.

Poniżej znajdują się linki do śledzenia przesyłek w zależności od wybranej metody dostawy:

Dbamy o to, abyś zawsze był na bieżąco z informacjami na temat swojej przesyłki. Rejestrując się na naszej stronie, masz pełny dostęp do historii zamówień i aktualnych statusów swoich paczek.

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Czy masz ukończone 18 lat?

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
i

Informacja

🔧 Przerwa techniczna w B2B + inwentaryzacja


Drodzy Klienci,


📦 Występuje opóźnienie w wysyłkach.
Zamówienia złożone w środę zostaną wysłane dziś (czwartek).


📊 W piątek 4.04 prowadzimy pełną inwentaryzację magazynu.
Tego dnia nie będą realizowane żadne wysyłki, a zespół skupi się wyłącznie na aktualizacji stanów.


🛠️ W sobotę 5.04 panel B2B będzie wyłączony (00:00–23:59) ze względu na techniczne wdrażanie zaktualizowanych stanów magazynowych.
Godzina zakończenia prac może ulec zmianie.


🚚 Wysyłki zostaną wznowione od poniedziałku.


Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość!
Zespół E-LIQ